joi, 24 ianuarie 2008

Un manual on-line de fizică


Mi s-a atras atenţia asupra faptului că n-am precizat până acum ce manual utilizăm. Prin tradiţie (adică: manualele au fost cumpărate de la colegii mai mari, soluţie preferată de ambele părţi, vânzători şi cumpărători, din motive economice), folosim Fizică F1 şi F2 de Gabriela Cone, de la Books Unlimited Publishing. Evident, am operat corecturile necesare ici şi colo. Problemele propuse sunt excelente pentru elevii orientaţi către performanţă, dar mai puţin potrivite pentru clasa de rută progresivă, unde utilizăm şi alte surse. Când am căutat programul de osciloscop, am descoperit pe situl fizică.ro manualul similar alcătuit de Mircea Rusu şi Mircea Nistor, tipărit de Editura Corint, pe care vi-l recomandăm cu toată căldura.

Niciun comentariu: