luni, 7 aprilie 2008

Semne de carte - memo curent alternativ

Iată cel de-al treilea semn de carte, un mic memorator legat de curentul alternativ. Pe faţă, am optat pentru portretele lui Michael Faraday (descoperitorul fenomenului de inducţie electromagnetică), Thomas Alva Edison (printre multe altele, inventatorul becului cu incandescenţă) şi Nikola Tesla (inginerul care a impus folosirea curentului alternativ în industrie). Pe verso, am trecut câteva dintre formulele învăţate şi utilizate în clasă.


Daţi clic pe imagini ca să le preluaţi, sunt foi A4, scanate la 300 dpi, în mărime 1:1.
Le puteţi lista la imprimantă; eventual, dacă nu se suprapun exact (depinde de tipul de imprimantă folosit), ajustaţi-le (tăiaţi-le) marginile.

Am scanat în aceleaşi condiţii şi semnele de carte create anterior. Iată-le pe cele de la capitolul de unde mecanice, cu Jean Augustin Fresnel, Christiaan Huygens şi Thomas Young pe partea din faţă:


Aici veţi găsi şi fişierele cu semnele de carte de la mişcarea oscilatorie.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Excelenta initiativa! O sa pun si eu la Stiinta.info! Si eu ma gandeam la un calendar stiintific, in care sa apara date de descoperiri, aniversari de oameni de stiinta, etc, si sa le oferim gratuit, pe internet, scolilor din Romania.