miercuri, 15 iulie 2009

Irizaţii pe o pânză de păianjen

.
Meteorologii au anunţat azi una din cele mai caniculare zile ale anului, aşa că, dornici de o excursie, ne-am trezit cu noaptea în cap şi la zece fără un sfert am ajuns deja sus, la 'Crucea lui Ivănescu', din vârful Dealului lui Rákóczi (Piscuiul Ronei/ Ţugluiul Turbuţâi).

Între timp (de când am urcat ultima dată), cineva va fi săvârşit, acolo sus, un adevărat carnagiu, un măcel înfiorător, un înspăimântător genocid, deoarece pe cruce am găsit trecute o sumedenie de nume. Le-am notat repede, ca să ne amintim şi să-i 'cinstim' pe 'eroii' locali:

Itu, Altex, Zahu, Dienuka, Jessy, Dary, Samy, Petrişor (în sfârşit, un nume neaoş), Adyşor, Ely, Shtephie (!?!), Dya, Dan Răzvan Puşcaş (uite şi un militar!) etc.

Peste toate aceste mofturi juvenile de încrâncenată persistenţă în atenţia publică, şi-a întins pânza un păianjen cu cruce. Priviţi irizaţiile luminii ce cade pe firele întinse cu măiestrie şi savuraţi frumuseţea unei adevărate privelişti naturale:


.

Niciun comentariu: